Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.12.2012 00:58 - Още един постинг за Коледа
Автор: roor Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1982 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 24.12.2012 01:04


Обещавам си, че ще се опитам да свърша нещо продуктивно в близките няколко дни. Обещавам, че ще спра да се оплаквам от забраната за тютюнопушене на обществени места и от уличните кучета. Обещавам си, че ще спра да псувам и ще спра да се ядосвам.

 Коледа е в крайна сметка и всичко е перфектно. Светът ми е перфектен. Днес написах писмо до дядо Коледа и го пуснах по пощата, обещах му някои неща, а той в замяна би трябвало да ми даде това, което искам. И като получа това, което искам ще си изпълня обещанията. Или пък беше обратното? Изпълнявам си обещанията и получавам това, което искам?

Наскоро един човек ми каза, че когато ангелите те целуват мирише на канела. Сега е Коледа и навсякъде мирише на канела, това означава ли, че навсякъде има ангели? А дали са тия същите ангели, които стояха на върха на карфицата? 

Майната му. Не си обещавам нищо, защото никога не си изпълнявам обещанията. Обещавам, че скоро ще започна да си спазвам обещанията. Наскоро един човек ми каза, че на Коледа стават чудеса. Ама то това е ясно. Ако не ставаха чудеса на Коледа, то самата дума "Коледа" би ми била противна и антипатична.

 Най-много обичам да пожелавам на хората да си прекарат вълшебно на Коледа, а после им пожелавам "приятно изкарване" на Нова година. Защо хората не могат да си прекарат вълшебно и на Нова година? А защо хората не могат да си прекарват вълшебно всеки ден? Някак си ми звучи готино и една идея по-реалистично само за Коледа. Защото тогава повече мирише на канела, следователно има повече ангели около нас.

Това е най-прекрасното време от годината. Сега е най-прекрасното време от годината и съм невероятна късметлийка, че го изживявам. Но и да не беше Коледа пак всичко щеше да е перфектно. 

Влюбена съм, стига ми.


 P.s. Пожелавам на всички да почувстват магията на Коледа навсякъде около себе си, да им замирише на канела и да се почувстват перфектно. Просто защото е Коледа
.


Тагове:   канела,   ангели,   любов,   коледа,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: roor
Категория: Лични дневници
Прочетен: 27837
Постинги: 8
Коментари: 2
Гласове: 17
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031