Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.12.2012 00:50 - 39
Автор: roor Категория: Лични дневници   
Прочетен: 957 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Не съм спала от 39 часа. Главата ми е в менгеме, а мозъкът ми е пихтия. Мислите ми са се установили някъде между Владимир Расате, борба на България за църковна независимост и прекрасния образ на леглото ми.

Леглото ми. Червени чаршафи от сатен, които ми казват "ела, легни си", възглавница, която ще приеме формата на главата ми и ще погали косата ми и меко като сняг детско одеалце. По-прекрасно от Рая и само леко доближаващо се до съвършенство. Най-прекрасното нещо, което бих могла да изпитам през живота си - да си легна в леглото ми сега.

Но това няма да се случи. Не и в близките 39 минути (часа, дни, години...?), защото учебникът ми по История се смее насреща ми, оголвайки грозните си зъби, изпускайки зловонно дихание. Гледа ме и ми подсказва, че скоро блаженство за мен няма да има. А толкова ми се иска да си легна след 3,9 минути.

Вероятно след 39 часа вече ще съм се наспала и леглото ми ще придобие нормалния си вид. Червени памучни чаршафи, обикновено детско одеало и възглавница, от която имам болки във врата. След 39 часа учебникът ми по История ще си стои все така грозен пред мен, но няма да оголва зъбите си, пускайки зловонни дихания. 

След 39 дни вече ще бъде 2013 година. Светът няма да е свършил, но няма да е свършил и курсът ми по История. След 39 дни вероятно няма да имам време за сън и ще мрънкам... о, да, ще мрънкам.

След 39 години вече ще бъда на 57 години. Светът още няма да е свършил, но дотогава аз ще съм свършила доста неща (включително и темите ми по История). След 39 години ще имам собствено семейство и ще се усмихвам хитро, хитро, четейки тези безплодни редове на внучката ми.

Обещавам, че ще подремна и ще напиша нещо наистина красиво. Само още 39 минути. Дай ми още 39 минути.


Тагове:   сън,   история,   легло,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: roor
Категория: Лични дневници
Прочетен: 27918
Постинги: 8
Коментари: 2
Гласове: 17
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930